در دومین سال همکاری شرکت ایساکو و سازمان بهزیستی

اولین دوره توانمندسازی بانوان جوان تحت پوشش سازمان بهزیستی در هنرستان ایساکو برگزار شد

نخستین دوره‌ آموزش و توانمندسازی بانوان ۱۸ تا ۲۲ ساله‌ تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در هنرستان فنی و حرفه‌ای شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برگزار شد.

ایکوپرس- مدیریت آموزش فنی ایساکو برای دومین سال متوالی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و میان‌مدتِ تخصصی و فنی را برای جوانان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی برگزار کرد.

بنابراین گزارش، ایساکو در راستای اجرای تفاهم‌نامه‌‌ با سازمان بهزیستی، برای نخستین بار برای بانوان جوان تحت پوشش این سازمان نیز دوره‌های آموزشی برگزار کرد.

این دوره‌ها که در دو سال اخیر با تمرکز بر آموزش‌های فنی و تخصصی به منظور توانمندی حضور پسران در تعمیرگاه‌ها و آمادگی ورود به بازار کار انجام و ادامه یافته بود، در تابستان سال جاری برای تصدی مشاغلی همچون انبارداری، پذیرش و ترخیص خودرو با رویکرد مشتری مداری برای بانوان‌ نیز اجرایی شد.

سرفصل آموزش‌های کوتاه‌مدت که با استفاده از ظرفیت تابستانی هنرستان ایساکو به انجام رسیده، به صورت میانگین شامل ۱۰۰ تا ۱۲۰ ساعت تدریس توسط مدرسان مجرب این شرکت است و نتایج دوره‌های قبل نشان می‌دهد، دوره‌ها برای شرکت‌کنندگان بسیار موثر و کارآمد بوده و علاوه بر کسب دانش، مهارت و تجربه، حس خودباوری و روحیه مسوولیت‌پذیری را در آموزش‌پذیران بالا برده است.

شرکت ایساکو دارای پیشرفته‌ترین و گسترده‌ترین مرکز آموزش فنی خودرو در سطح کشور است و با بهره‌مندی از استادان متخصص در امر آموزش خدمات پس از فروش، جزء پیشگامان آموزش در این زمینه است.

این مجموعه با بهره‌مندی از امکانات، زیرساخت‌ها و ساز و کارهای لازم در تعمیرگاه‌های مرکزی شماره یک و شش تهران و استان‌های گیلان و اردبیل، چند سال است که هنرستان‌‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش خود را فعال کرده و علاوه بر جذب دانش‌آموزان و همکاری با وزارت آموزش و پرورش، تعدادی از نوجوانان معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی را تحت تعلیم قرار داد.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با دارا بودن حدود ۶۶۰ نمایندگی مجاز در سطح کشور همواره تلاش کرده با آموزش نیروهای زبده و متخصص بهترین خدمات را در تعمیرگاه‌های ایران‌خودرو به هم‌وطنان ارایه دهد و از راه‌های مختلف در پی جذب افراد مستعد و علاقه‌مند به مجموعه بوده و آموزش و جذب جوانان پرتلاش تحت پوشش بهزیستی نیز با این رویکرد در برنامه شرکت گنجانده شده است. این افراد پس از دریافت دانش تئوری و عملی، به مرور استادکارانی توانمند و ماهر در زمینه خودرو شده و آماده ورود به بازار کار می‌شوند.

تدریس در هنرستان‌های ایساکو شامل بروزترین سرفصل‌های آموزشی تمامی خودروهای جدید ایران‌خودرو از جمله خودروهای برقی و هیبریدی است و جوانان معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی هم در فرآیند این آموزش‌ها قرار می‌گیرند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک