انتقاد یک نماینده از کابینه پیشنهادی پزشکیان؛ با هزاران امید به شما رای دادند

«آقای پزشکیان، لازم می‌دانم خدمتتان عرض کنم که هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند، اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند. انتظار داریم در سطوح دیگر از مردمان اهل سنت و کرد استفاده شود.»

نماینده مردم سقز و بانه گفت: هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند. اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کردها سهمی نداشتند.

به گزارش ایسنا، محسن بیگلری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: آقای پزشکیان، لازم می‌دانم خدمتتان عرض کنم که هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند، اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کردها سهمی نداشتند. انتظار داریم در سطوح دیگر از مردمان اهل سنت و کرد استفاده شود.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان امیدوارم با تک نرخی کردن ارز و افزایش یارانه و تسهیل وام اشتغال و کمک به مسکن ملی، امید و نشاط را به جامعه بازگردانید.

بیگلری ادامه داد: مردم کردستان اکثرا با مشکلات کمبود برق و آب شرب رو به رو هستند و متاسفانه وزیر جهادکشاورزی مطالبات گندمکاران را نمی‌دهد.

وی در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک