دبیر کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران:

بودجه پرداخت وام و طرح کرامت رضوی در هیات امنا مصوب می شود/ عدم تحقق وعده ها بیانگر ضعف مدیریتی در تامین اجتماعی است

وی اظهار امیدواری کرد که مدیر عامل جدید تامین اجتماعی فردی باشد که توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته باشد و باعث رضایت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته شود.

دبیر کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران از رئیس جمهور درخواست کرد فردی توانا، کارا و دارای کارنامه اجرائی مثبت در دولت آقاي پزشکیان عهده دار مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی شود.

علی اکبر عیوضی در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: با بررسي عملکرد ۳ ساله مدیر عامل و معاونان وی در تامین اجتماعی مشاهده می شود که بیشتر خواسته های بازنشستگان و بیمه شدگان برآورده نشد.

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران اعلام آمار دروغین و وعده های بی حاصل درباره معیشت، درمان و رفاهیات بازنشستگان را از جمله عملکرد نامطلوب در سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت:  به علت ناتوانی در درمان تامین اجتماعی ، بازنشستگان را به بیمه تکمیلی سوق داده اند و منت هم می گذارند که ۵۰ درصد مبلغ را سازمان متقبل می شود در صورتی که طبق قانون الزام ، درمان تامین اجتماعی باید رایگان باشد.

او با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان گفت: در وام و طرح کرامت رضوی نیز نیمی از وعده ها محقق شده است در صورتی که بودجه لازم در هیات امنای تامین اجتماعی مصوب شده و اگر این کار اجرایی نمی شود نشان از ضعف مدیریتی در تامین اجتماعی است.

عیوضی تصریح کرد: عملکرد مدیرعامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی نه تنها آرامش زا نبوده که حتی تنش زا نیز بوده و باعث استرس بازنشستگان شده است.

او گفت: مثلا در بیمه تکمیلی حق بیمه ماهانه از حقوق بازنشستگان کسر می شود اما به حساب شرکت مربوطه واریز نمی شود به طوری که تاخیرهای ۴ ماهه را شاهد هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که مدیر عامل جدید تامین اجتماعی فردی باشد که توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته باشد و باعث رضایت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته شود.

او اجرای سیاست های کلی تامین اجتماعی که توسط رهبری فرزانه انقلاب ابلاغ شده را خواست اصلی شرکای اجتماعی دانست و گفت: اجرای این سیاست ها نجات بخش سازمان و موجب رضایت مندی است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک