یک انتصاب جدید در دولت چهاردهم/ معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور کیست؟

سید محمدمهدی طباطبایی به سمت معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد

محسن حاجی‌میرزایی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حکمی سید محمدمهدی طباطبایی را به‌عنوان معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، در بخشی از این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با «ایجاد ارتباط نظام مند و تعاملی با رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان شبکه‌های اجتماعی» و «افزایش تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های متنوع و متناسب با نیازهای روز و سلایق گوناگون» در تبیین، ترویج و تعمیق گفتمان دولت وفاق ملی و اطلاع‌رسانی مناسب و به‌هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات به‌عمل آمده دولت چهاردهم، مجدانه بکوشید.

اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز سیاست‌های کلی نظام ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، و وفاداری به منشور اخلاقی دولت به‌منظور خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است. توفیق حضرت‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

طباطبایی صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه نسیم بیداری و روزنامه ارمغان بیداری است.یک انتصاب جدید در دولت چهاردهم/ معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور کیست؟

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک