روایت متفاوت عارف از دیدار با معاونان اول سابق و خانواده‌هایشان/ قولی که او به همسر مرحوم حبیبی داد/ خستگی سفر در چهره‌ مخبر هویدا بود

محمدرضا عارف نوشت: به مناسبت هفته دولت به دیدار معاونین اول سابق و خانواده‌های آنها رفتم. بنای ما در دولتِ وفاق ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجارب مدیران است.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته دولت و در راستای تکریم جایگاه و قدردانی از زحمات معاونین اول پیشین روسای جمهوری اسلامی ایران، به دیدار همتایان پیشین خود رفت.

او با اشاره به این دیدارها در اینستاگرام خود نوشت:

به مناسبت هفته دولت به دیدار معاونین اول سابق و خانواده‌های آنها رفتم. بنای ما در دولتِ وفاق ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجارب مدیران است.

آقایان مخبر، جهانگیری و رحیمی هریک روایت‌های شنیدنی از دوران خدمت خودشان را داشتند.

آقای مخبر به تازگی از زیارت عتبات عالیات برگشته بود و خستگی سفر در چهره‌اش هویدا بود؛ البته الحق دوران گذار دولت سیزدهم به دولت چهاردهم را به خوبی مدیریت کرد.

با آقا اسحاق هم خاطرات دولت اصلاحات را مرور کردیم و البته نکات قابل تاملی از دوران معاون اولی‌اش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیان کرد.

آقای رحیمی هم گلایه‌هایی داشت که باید آنها را شنید و به آن توجه کرد.

با خانواده مرحوم پرویز داودی از حضور موثر ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام یاد کردم. از تحصیلات فرزندان آن مرحوم مطلع شدم و برای ادامه مدارج علمی توصیه‌هایی کردم.

با سرکار خانم رهیده همسر مرحوم حبیبی خاطرات دوران همکاری با آن مرحوم را مرور کردیم. زنده‌یاد حبیبی که در دولت‌های سازندگی و اصلاحات عهده‌دار سمت معاون اولی بود، برای من الگوی یک انسان شریف و اخلاق‌مدار است.

خانم رهیده انسانی خیرخواه است که در کارهای خیر همیشه پیشگام بوده است. با ایشان در مقاطعی برخوردهای خوبی صورت نگرفت که باعث تاسف است. قول دادم به موزه مرحوم حبیبی که در شرف تدارک آن هستند بروم. دیدارهای خوب و پرباری بود که مطمئنا ادامه خواهد داشت.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک