حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت شد

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت در حکمی حمید بورد را به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

 

شانا: محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در حکمی حمید بورد را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

در متن حکم محسن پاک‌نژاد خطاب به حمید بورد آمده است:

«جناب آقای حمید بورد

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی و بر اساس پیشنهاد اعضای محترم هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منطبق با ماده ۵۰ اساسنامه این شرکت مصوب سال (۱۳۹۵) به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران منصوب می‌شوید.

ضروری است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های این شرکت و در راستای تحقق اهدافی که اهم آن به شرح ذیل می‌باشد اقدامات لازم و موثر را در اسرع وقت در دستور کار قرار داده و پیشرفت امور را به طور مرتب به اینجانب ارائه نمایید:

 

-استفاده از راهبردها و تمامی ظرفیت‌های مفید و کارآمد و نیز مدیریت علمی مخازن به منظور بهبود و ارتقای ظرفیت و افزایش توان تولید نفت و گاز بهبود ضریب بازیافت از مخازن و افزایش توان صادراتی نفت و فرآورده‌های نفتی.

 

-پیگیری مؤثر به‌منظور تسریع در اجرای طرح‌های توسعه میدان‌های نفت و گاز با اولویت میدان‌های مشترک به‌ویژه طرح فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی و میدان‌های نفتی غرب کارون به منظور ایجاد هرچه بیشتر ثروت برای کشور و رفع ناترازی‌ها.

 

-اولویت‌بندی در تخصیص منابع مالی و استفاده از روش‌های موثر برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و مردمی‌سازی اقتصاد نفت.

 

-انجام اقدامات مقتضی اتخاذ تدابیر لازم و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های سازمان جهت تحقق جهش تولید و مشارکت مردمی و بخش خصوصی.

 

-استفاده و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای بومی‌سازی تجهیزات و کالاهای راهبردی صنعت نفت و نیز روش‌های نوین و فناورانه اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از میادین نفت و گاز.

 

-توجه ویژه به تحقق اهداف مندرج در قانون برنامه هفتم ،پیشرفت به عنوان برنامه راهبردی دولت چهاردهم و همکاری با سایر معاونت‌ها و مدیریت‌های وزارت نفت در راستای اجرای احکام قانون برنامه هفتم پیشرفت.

 

-انجام بررسی‌ها و اقدام‌های مقتضی در رابطه با بازآرایی ساختار شرکت ملی نفت ایران در راستای به‌روزرسانی فرآیندها و تطبیق آن با فعالیت‌ها و مأموریت‌های محوله.»

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک