پوردهقان، نماینده مجلس:

گوشی آیفون ریجستری نشود مجلس ورود می‌کند

پوردهقان نماینده مجلس: گوشی آیفون ریجستری نشود مجلس ورود می‌کند / آیفون همانند سایر گوشی هاست؛ باید مشکل ریجستری اش حل شود / مسوولان، مردم را کمتر آزار دهند.

نماینده مجلس گفت وزیر جدید ارتباطات قول داده آیفون ریجستری شود.

به گزارش عصرایران، “مصطفی پوردهقان” خبر داد: وزیر ارتباطات به ما قول ریجستری را داده است و ما منتظر اقدام وی در این زمینه هستیم.

هم اکنون دو مدل گوشی آیفون (ساخت اپل) یعنی آیفون ۱۴ و ۱۵ در ایران ریجستر (فعال سازی) نمی‌شود و قابل استفاده نیستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد ممنوعیت واردات و فعال سازی دو مدل گوشی آیفون درکشور گفت: مسئله به این کوچکی را آن چنان بزرگ کردیم که مجلس شورای اسلامی باید در مورد موضوع یک گوشی که موضوع کلانی نیست تصمیم بگیرد و نظر بدهد.

وی افزود: گوشی آیفون یک گوشی همانند سایر گوشی هاست و باید مشکل ریجستری اش حل شود. سطح مسائل و موضوعات را به قدری پایین نیاوریم که موضوعات کلان، باقی بمانند. موضوعات خرد نباید برجسته شوند و مردم هم گرفتار می‌شوند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ریجستری گوشی آیفون کار روتینی است که باید انجام شود. حتما اگر اتفاقی برای ریجستری گوشی‌های ایفون نیفتد قطعا مجلس ورود می‌کند. به وزیر ارتباطات هم در جلسه کمیسیون صنایع گفتیم موضوعاتی را که در حد وزارتخانه می‌تواند حل شود با یک قانون و بخشنامه خوب و سیاست گذاری خوب حل کنند و مردم را کمتر ازار دهند.

نماینده مردم اردکان یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از پیامک‌هایی که نمایندگان مجلس هر روز دریافت می‌کنند راجع به همین خواسته‌های مردم است. نباید ما این مسائل خرد را تبدیل به مسایل کلان و مطالبه کلان مردم کنیم. مردم باید از ما مسائل کلانی، چون رشد پایه پولی یا سایر مسائل روابط خارجی را مطالبه کنند نه اینکه موضوع خردی که حق آن‌ها نیز برخورداری از آن است را بخواهند. وقتی دستگاه‌های اجرایی موضوعات خرد را تحریم و تحقیر می‌کنند این اتفاقات می‌افتد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک