ریابکوف : آمریکا از مشارکت دادن مزدورانش در حمله به خاک روسیه خودداری کند

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که بارها به آمریکا اعلام کردیم که از مداخله و مشارکت دادن مزدورانش در حملات به خاک ما پرهیز کند.

به گزارش از ایرنا، ریابکوف در گفت وگو با خبرگزاری تاس افزود: روسیه به صورت مستمر و با خطوط مختلف تماس این مساله ر ا به آمریکا گوشزد کرده است.

پیشتر او اعلام کرد که روسیه دکترین هسته‌ای خود را بر اساس تحلیل آخرین درگیری‌ها و اقدامات غرب در رابطه با عملیات ویژه نظامی در اوکراین تغییر خواهد داد.

ریابکوف گفت : همانطور که قبلاً بارها گفته‌ایم، کار در خصوص دکترین در مرحله پیشرفته است و نیت روشنی برای اصلاح [دکترین هسته‌ای] وجود دارد.

معاون وزیر خارجه روسیه افزود که روسیه در اصلاح دکترین هسته‌ای خود، همه مواردی که به روند تشدید اقدامات دشمنان غربی این کشور در خصوص عملیات ویژه نظامی مربوط می‌شود، را مدنظر قرار می‌ده

همچنین پیش از این، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که مزدوران خارجی فعالانه در حمله به منطقه کورسک مشارکت دارند.

این دیپلمات افزود: مزدوران آمریکایی به صورت نمایشی در اینترنت عکسی از موقعیت خمپاره‌انداز نیروهای مسلح اوکراین در کنار زمین بازی کودکان در منطقه کورسک منتشر کردند.

حمله گسترده نیروهای مسلح اوکراین به منطقه کورسک در ششم اوت آغاز شد. یک موقعیت و شرایط اضطراری در منطقه اعمال اعلام شده است.

به گفته وزارت دفاع روسیه، کی یف از آغاز درگیری ها در کورسک، بیش از هشت هزارو ۲۰۰ پرسنل نظامی و ۷۶ تانک را از دست داده است. عملیات انهدام نیروهای مسلح اوکراین همچنان ادامه دارد

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک