فیلترینگ و گشت ارشاد در دولت پزشکیان حل و فصل می شود؟

یک فعال سیاسی اطلاح طلب در پاسخ به این‌که آیا حل کردن مسئله حجاب یا برطرف کردن فیلترینگ در دست دولت است، بیان کرد: دولت می‌تواند با گفت‌وگو این مسائل را حل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که برخی عنوان می‌کنند که شاید دولت پزشکیان آخرین فرصت برای جلب افکار عمومی و بازگشت سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته باشد و اینکه باید چه مسیری را طی کرد تا این فرصت زودتر عینیت پیدا کند، گفت: دولت آقای دکتر پزشکیان در حال حاضر با توجه به این که تازه شروع به کار کرده است با یک مشکلات و مسائلی مواجه است که امروز ایجاد نشده یک بخشی از آن‌ها ریشه در سال‌های اخیر دارد و بخشی هم ناشی از تصمیمات غلط است، این‌که الان هم بخواهند مقصریابی کنند به نظرم این نوع رویکردها جواب نمی‌دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: باید اول فضای آرامی در کشور ایجاد و التهابات در کشور یک مقداری بخوابد تا بعد دولت به میزان کاهش التهابات بتواند برنامه‌هایش را با اجماع و جلب حمایت پیش ببرد. در واقع کاهش التهابات در حوزه سیاسی و اجتماعی در کوتاه‌مدت، مسیر را به ویژه در حوزه اقتصادی آماده می‌کند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک