تشریح موضوعات مطرح شده درهمایش کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران در انزلی

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت: در اين همايش اعضای حاضر بر اجرای کامل سیاست های کلی رهبری درباره تامين اجتماعي تاکید کردند و از رئیس کانون استان تهران و عضو هیات امنای تامین اجتماعی خواستند پیگیری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

همایش بزرگ ۳ روزه کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران با حضور اعضای هیات مدیره و مسولان محورهای شهرستان هاي استان تهران در دهکده ساحلی بندر انزلي در روزهای یکم، دوم و سوم ماه جاری برگزار شد.

به گزارش عصر خبر، علی دهقان کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران با بیان این مطلب افزود: پیگیری متناسب سازی حقوق ها، عدم تاخیر در واریز حقوق ها، وام ها، سفرهای زیارتی و سیاحتی، تقویت درمان تامین اجتماعی ، عدم تاخیر در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به شرکت طرف قرار داد و افزایش حقوق ها بر اساس تورم از جمله مطالبات جدی اعضای حاضر در جلسه از آقای بیات رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران بود تا از مسولان کشور پیگیری کنند.

او گفت: در اين همايش آقایان اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور، آقای لله گانی مدير عامل بانک رفاه و آقای نمازي مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان ميهمان حضور داشتند.

این فعال بازنشستگان تأمین اجتماعی اجرای سریعتر متناسب سازی حقوق ها را خواست همه اعضای کانون ها دانست و گفت: در اين همايش اعضا از رئیس کانون استان تهران خواستند که به مسولان سازمان تأمین اجتماعی اعلام کند که حقوق ها سر وقت پرداخت شود چرا که مدیران سازمان هم به صراحت می گویند که مشکل مالی ندارند در غیر این صورت عکس العمل بازنشستگان به عهده آنان است.

دهقان کیا به درخواست اعضای کانون ها  به ویژه رییس کانون استان تهران از مدير عامل بانک رفاه کارگران براي دريافت وام برای بازنشستگانی که نیاز فوری به وام دارند خبر داد و گفت: همچنین بر تعلق بانک رفاه به تامین اجتماعی تاکید شد و خواسته شد در صورت فروش سهام شرکت های تحت پوشش بانک رفاه ، بازنشستگان در اولویت واگذاری  باشند.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران گفت: در اين همايش اعضای حاضر بر اجرای کامل سیاست های کلی رهبری درباره تامين اجتماعي تاکید کردند و از رئیس کانون استان تهران و عضو هیات امنای تامین اجتماعی خواستند پیگیری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

او با اشاره به بدهی ۴۵۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: در این همایش از مسولان خواسته شد حداقل حق بیمه کسر شده ماهانه از بازنشستگان به شرکت پرداخت شود  هر چند از مسولان آتیه سازان حافظ هم خواسته شد خدمات به بازنشستگان اولویت باشد.

وی گفت: درباره درمان تامین اجتماعی نیز بحث شد چرا که درمان سازمان فشل است و ۹ بیست و هفتم حق بیمه ها در این بخش هزینه نمی شود و حدود ۸۰ و یا ۹۰ درصد حق بیمه ها صرف پرداخت حقوق شده و چیزی برای درمان و سرمایه گذاری نمی ماند.

او گفت: در همایش به بدهی ۹۰۰ همتی دولت به تامین اجتماعی اشاره و خواستار پرداخت به موقع آن شدند.

اعضای هیات مدیره و محورهای کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران از بیات رئیس این کانون بابت تلاش برای احقاق حقوق بازنشستگان قدردانی کردند.

در این همایش علمی اصغر بیات رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران و دبیر کانون عالی از آقای لله گانی مدير عامل بانک رفاه به دلیل حمایت از بازنشستگان تامين اجتماعي تقدیر کرد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک