3 گزینه نهایی دولت پزشکیان برای نمایشگاه بین‌المللی؛ 2 گزینه نمایشگاهی و یک نفر از مجلس

سید «محمد اتابک» وزیر صنعت معدن و تجارت همچون سایر بخش های دولت پزشکیان آهسته و با تامل خاص در حال چیدمان بخش های مختلف این وزارتخانه است.

به گزارش عصرخبر، او تاکنون سرپرست ایمیدرو، مدیرکل حوزه وزارتی، مدیرکل حراست، رئیس دفتر رسانه، مشاور در امور پیگیری های ویژه وزارت صمت را معرفی کرده و گفته می شود برای برخی معاونت ها و شرکت ها نیز در حال سبک سنگین کرده افراد مختلف است.

با توجه به در پیش بودن اکسپوی اوزاکا 2025، یکی از جاهایی که گفته می شود وزیر صمت تصمیم فوری و جدی برای انجام تغییرات در سطح مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن را دارد، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران است که در دولت سیزدهم جایگاه مشاورت وزیر از مدیرعامل آن بواسطه انتصابات نامناسب در رأس هرم مدیریتی این شرکت، از آن گرفته شده است.

گفته می شود در راستای انتخاب افراد متخصص و کارشناس برای این مسئولیت از 3 گزینه نهایی مورد نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت که رزومه و برنامه های آنها برای اداره این شرکت دریافت شده و قرار است بزودی درباره چیدمان آن تصمیم گیری شود، 2 گزینه دارای سوابق مدیریتی عالی در نمایشگاه بین المللی هستند و یک نفر هم سابقه مدیریت در مجلس شورای اسلامی را دارد.

مهدی تندگویان

3 گزینه نهایی دولت پزشکیان برای نمایشگاه بین‌المللی؛ 2 گزینه نمایشگاهی و یک نفر از مجلس

«مهدی تندگویان» فرزند شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر نفت دولت شهید رجایی است. او در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت گرایش اطلاعات و ارتباطات و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت شهری است.

تندگویان سابقه معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دولت دوازدهم، عضویت در شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم، نایب رئیسی کمیسیون معماری و شهرسازی در چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران، سخنگویی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر، عضویت در هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، ریاست پاویون ایران در اکسپوی 2020 دبی را در کارنامه دارد و گزینه جدی برای تصدی کرسی مدیرعاملی نمایشگاه بین المللی محسوب می شود.

 

مهدی محمد باقری

3 گزینه نهایی دولت پزشکیان برای نمایشگاه بین‌المللی؛ 2 گزینه نمایشگاهی و یک نفر از مجلس

«مهدی محمد باقری» فرزند شهید «محسن محمد باقری» است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است و سوابقی همچون مدیر کلی توسعه منابع انسانی مجلس شورای اسلامی، بازرس ویژه سازمان شهرداری تهران، مدیرکلی امور ایثارگران شهرداری تهران، دبیری مجمع فرزندان شهید تهران و مسئول حقوقی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران در کارنامه او دیده می شود. محمدباقری در حال حاضر مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مجلس شورای اسلامی است. البته در سوابق او مدیریت در صنعت نمایشگاهی به چشم نمی‌خورد.

 

مهدی احمدی اصل

3 گزینه نهایی دولت پزشکیان برای نمایشگاه بین‌المللی؛ 2 گزینه نمایشگاهی و یک نفر از مجلس

مهدی احمدی اصل دیگر گزینه مورد نظر اتابک برای تصدی کرسی مدیرعاملی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی است که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار – گرایش استراتژی است. در سوابق او ریاست هیات مدیره نمایشگاه های بین المللی، مشاورت رئیس کل سازمان توسعه تجارت، عضویت در شورای سیاستگذاری رسانه ای وزارت صمت، مشاورت مدیرعامل ایرانخودرو، سرپرست توسعه کسب و کار شرکت سداد بانک ملی، معاونت بازرگانی شرکت آتیه سازمان تامین اجتماعی، مشاورت در امور توسعه منابع پایدار ستاد مرکزی اربعین و 20 سال سابقه فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای دیده می شود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک