کنایه به سهم خواهی از دولت پزشکیان به بهانه «وفاق ملی» /آدرس اشتباه ندهیم /تعریف خودخواسته از وفاق ممنوع

محمدصادق جوادی‌حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: رئیس جمهور تعریف خوبی از وفاق ارائه کرده است

محمدصادق جوادی‌حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی به تبیین راهبردهای اصلی دولت در موضوعات مختلف پرداخت و عنوان کرد: بنده بعد از امضاء برجام، بارها گفتم و نوشتم که ما باید در برنامه جامع اقدام مشترک بین‌المللی، حقوق، منافع و شأن طرفین گفت‌وگو را رعایت ‌کنیم و باید از این مسیر به توسعه پایدار، تعادل و توازن منطقه‌ای و جهانی برسیم.

جوادی‌حصار با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور در انتخابات اعلام کرد که ما با دعوا، اندیشه حذف جریان‌های دیگر در این سال‌ها سودی نبردیم و اگر سودی بوده اندک و هزینه فراوان‌تری داشته است، اظهار کرد: برخی‌ها از شعار «وفاق» استنباط و تعریف دیگری ارائه می دهند؛ تعاریفی خودخواسته و خودخوانده.

سخنگوی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اینکه کسانی امروز مدعی هستند وفاق به معنای آن است دولت بین همه مدعیان قدرت تقسیم شود و شکست خوردگان در انتخابات و مبارزان جبهه مخالف دولت فعلی در دولت آقای پزشکیان نقش‌آفرینی کنند، با گام‌های نخست در صحنه مبارزاتی متعارض است.

جوادی‌حصار افزود: از این رو اگر عده‌ای دنبال این هستند که بگویند آقای پزشکیان وفاق را در ایجاد شرکت سهامی تعریف می‌کنند و اتفاقا سهم خود را در آن شرکت بسیار بالا تعریف می‌کنند، به نظر من آدرس اشتباه می‌دهند.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهایی که رئیس جمهور در انتخابات مورد توجه قرار داد، تنش‌زدایی داخلی بود

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک