حمله موشکی اسرائیل به پایگاه اصفهان به روایت سردار جعفری /می گویند اسرائیل بعد از حزب الله، سراغ ایران می آید، این چه حرفیست؟/دستشان به ایران نمی رسد

سرلشکر جعفری گفت: در لبنان اختلاف نظر وجود دارد اما دست اسرائیل به ایران نمی رسد. اسراییل دستش به ما نمی رسد. ما الی ماشاءالله موشک داریم و می توانیم به هر هدفی در اسرائیل و در فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری ضربه بزنیم.

سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله، روز گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سرلشکر عباس نیلفروشان در جمع خبرنگاران درباره تهدیدات کشور توسط صهیونیست‌ها، گفت: متاسفانه برخی با تحلیل مادی و القای رسانه های دشمن، تحلیلی غلط نسبت به مسائل منطقه می کنند. اسرائیل چه غلطی می تواند بکند؟ می گویند بعد از حزب الله، سراغ ایران می آید. این چه حرفی است؟ لبنان پدافند هوایی ندارد و همسایه اسرائیل است و مقاومت در این کشور مربوط به یک گروه خاص از مردم است که حزب الله نام دارد.

بنابر گزارش تسنیم، وی ادامه داد: در لبنان اختلاف نظر وجود دارد اما دست اسرائیل به ایران نمی رسد. اسراییل دستش به ما نمی رسد. ما الی ماشاءالله موشک داریم و می توانیم به هر هدفی در اسرائیل و در فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری ضربه بزنیم.

سردار جعفری گفت: اسراییل باید با هواپیماهای پیشرفته ای که آمریکا در اختیارش گذاشته و اجازه از برخی کشورها برای استفاده از آسمان آنها غلطی بکند مثل غلطی که بعد از عملیات وعده صادق ۱ انجام داد و چند موشک به صورت مذبوحانه به آن پایگاه در اصفهان پرتاب کردند. اسرائیل هرگز توان آن را ندارد که اقداماتی که در سوریه و لبنان انجام می دهد، در ایران انجام دهد. متاسفانه برخی با این تحلیل های غلط موجب تضعیف روحیه مردم می شوند

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک