آخرین اولتیماتوم به برند‌های معروف تلفن همراه

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: با اجرای طرح رجیستری عملا واردات قاچاق تلفن همراه از دایره اقتصاد کشور حذف می‌شود.

عصرخبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: علی اکبر پور احمد نژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری برنامه ریزی هایی را انجام داده است که مهم ترین آن اجرای طرح رجیستری است، اظهار داشت : در صورتی که واردات با کسب تشریفات قانونی انجام شود سریال نامه تلفن همراه در سامانه مخابرات ثبت می شود و حق استفاده از شبکه کشور را خواهند داشت در غیر اینصورت عملا غیرفعال خواهد بود.
وی افزود: با همکاری دستگاه های متولی به ویژه وزارت ارتباطات برنامه ریزی ها دردست اقدام است و طبق قولی که داده شده این طرح شهریور ماه عملیاتی می شود.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران تصریح کرد: طی گشت های عملیاتی در سطح مبادی عرضه کلان و خرد در استان تهران و جمع آوری واردات قاچاق در قالب محموله های قاچاق جاسازی شده کشفیات متعددی را داشته ایم.
پور احمد نژاد گفت: با بازرسی هایی که سازمان صنعت، معدن و تجارت از برخی واحدهای عرضه کننده داشته است، پرونده های قاچاق این کالاها به دلیل فقدان اسناد قانونی ضبط و به مراجع قانونی ارائه شده است و اخیرا نیز 2 درصد دیگر از تعرفه واردات تلفن همراه کاهش یافته است که امیدوارم شاهد باشیم شرایط برای تولید داخلی تلفن همراه فراهم شود و واردات تلفن همراه  قاچاق از عرصه اقتصاد کشور حذف شود. 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک