پاتک پلیس به مخفیگاه سوداگران مرگ در شرق تهران

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، ضمن اشاره به دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر در محدوده شرق تهران، گفت: از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

 
به گزارش جام جم آنلاین ، سرگرد محد قربان منصوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تدابیر رییس پلیس پایتخت و همچنین پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تیم های عملیاتی این کلانتری اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی چند شبانه روز گذشته موفق به شناسایی یک باند سه نفره توزیع مواد مخدر در محدوده شرق تهران شدند.
 
رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود:در ادامه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد که تیم های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
 
وی افزود: با هماهنگی های انجام شده مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات سه خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندی مواد مخدر بودند بازداشت شدند.
 
گفتنی است، متهمان پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک