کارگر بیمار و مظلوم در مقابل قانون ومسوولین ضرب وشتم میشود

ارومیه ؛ کاروکارگر علی صحرانورد
صبح امروز کارگر اخراجی در محل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان ارومیه توسط کارفرما مورد ضرب وشتم قرار گرفت !
به گزارش خبرنگار کاروکارگر ، کارگر بیمار سرطانی برای داد خواهی به اداره کار ارومیه آمده بود توسط کارفرما درحضور مسوولین وکارشناسان اداره کارارومیه وبازرسان اعزامی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و مراجعین عزیز زیر مشت ولگد نقش بر زمین شد !
این گزارش می افزاید : متاسفانه در این حادثه شنیع بجای ورود مسوولین اداره کار وسوا کردن کارگر وکارفرما ، همه نظاره گر این عمل غیر انسانی بودند
تشکلهای کارگری آذربایجانغربی ضمن محکومکردن این موضوع از مسوولین قضایی و انتظامی خواستند با کارفرمایی خاطی تا اشد مجازات برخورد قانونی کنند تا این عمل قبیح دیگر تکرار نشود !


