درگذشت همسر دبیر کانون عالی بازنشستگان کشور؛ پیام تسلیت غلامرضا عباسی

در پی درگذشت همسر گرامی مهندس علی‌اصغر بیات، دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کشور، غلامرضا عباسی با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش عصر خبر، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ وَيَبْقَىٰ وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ»

در کمال تأسف و تأثر، درگذشت همسر مکرمه مهندس علی‌اصغر بیات، دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کشور، موجب اندوه و تألم گردید.

در همین راستا، غلامرضا عباسی، مشاور کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران، با صدور پیامی این ضایعه را به ایشان و خانواده محترم تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»

جناب آقای مهندس علی‌اصغر بیات
دبیر محترم کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کشور

درگذشت همسر گرامی‌تان را صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم. این ضایعه موجب تأثر و اندوه فراوان گردید. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

غلامرضا عباسی
مشاور کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک