پیام تسلیت رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگری استان تهران در پی درگذشت همسر آقای بیات

معصومعلی موسیزاده، رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگری استان تهران، در پی درگذشت همسر علیاصغر بیات، دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور و عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
به گزارش عصر خبر، در این پیام آمده است: بسمالله الرحمن الرحیم؛ «کل نفس ذائقة الموت»؛ خبر درگذشت همسر گرانقدر جناب آقای علیاصغر بیات، موجب تأثر عمیق و اندوه فراوان گردید.
در ادامه این پیام تأکید شده است: این مصیبت جانکاه را به ایشان و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی، علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت مینمایم.
رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگری استان تهران در پایان این پیام، با ابراز همدردی صمیمانه، از خداوند متعال برای خانواده محترم بیات سکینه قلبی و توفیق تحمل این فقدان را خواستار شد.


