پيام تسليت كانون کارگران و بازنشسته تامین اجتماعی استان فارس براي درگذشت همسر آقاي بيات

علی راستگو رئيس هئيت مدیره کانون کارگران و بازنشسته تامین اجتماعی استان فارس در پيامي درگذشت همسر آقاي بيان دبير كانون عالي كارگران بازنشسته تامين اجتماعي را تسليت گفت.

به گزارش عصر خبر، متن پيام به شرح زير است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

برادر ارجمند جناب آقای مهندس علی اصغر بیات

دبیر محترم کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و عضو محترم هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی

با نهایت تأثر و تأسف، درگذشتِ عزیز گرانقدرتان را صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی، خانواده محترم و سایر بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم. بی‌تردید یاد و خاطره آن عزیز از دست‌رفته در دل خانواده و آشنایان جاودان خواهد ماند. روح آن مرحومه قرین رحمت الهی باد روحشان شاد و یادشان گرامی

علی راستگو: هئيت مدیره کانون کارگران و  بازنشسته  تامین اجتماعی استان فارس ودبیر و اعضا هیات اجرایی خانه کارگر

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک