نیش و کنایه نماینده تندرو مجلس به قالیباف؛ گویا قرار شده هر موقع آمریکا یا اسرائیل تفاهم را نقض کردند، قالیباف ۴۸ ساعت اخم کند!
نماینده تهران در مجلس در فضای مجازی نوشت: دفعه قبل تهدید کرده بودیم که چنانچه آمریکا باز هم حمله کند، به شدت پاسخ خواهیم داد.اما حمله انجام شد و خبری از پاسخ شدید ما نشد!!

به گزارش خبرگزاری عصر خبر، کامران غضنفری نماینده تهران در مجلس در فضای مجازی نوشت:
شب قبل باز هم برای چندمین بار، آمریکا به برخی پایگاه های ما در تنگه هرمز حمله کرد.
دفعه قبل تهدید کرده بودیم که چنانچه آمریکا باز هم حمله کند، به شدت پاسخ خواهیم داد.اما حمله انجام شد و خبری از پاسخ شدید ما نشد!!گویا در تفاهم نامه، قرار شده هر موقع که آمریکا یا اسرائیل آن را نقض کردند، جناب قالیباف به مدت ۴۸ ساعت، اخم کنند تا آنها حساب کار دستشان بیاید!
و بعد از ۴۸ ساعت، به سوئیس سفر کنند تا مذاکره با شیطان ادامه یابد و خدای ناکرده لطمهای به دستاوردهای درخشان تفاهم نامه وارد نشود!





