تسلیت رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران در پی درگذشت همسر آقاي بيات

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران، با صدور پیامی درگذشت همسر علی‌اصغر بیات، دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی كشور و عضو هيات امناي سازمان تامين اجتماعي را تسلیت گفت.

به گزارش عصر خبر، متن پيام به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جناب آقای علی‌اصغر بیات

دبیر محترم کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی و عضو هيات امناي تامين اجتماعي

با نهایت تأثر و تألم، درگذشت همسر گرامی‌تان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. این ضایعه اندوهبار، موجب تأثر جامعه بزرگ بازنشستگان و فعالان حوزه کارگری گردید. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفرت، رحمت واسعه الهی و علو درجات، و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

علی دهقان‌کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی تهران

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک