همدردی دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با علی‌اصغر بیات

علی‌اکبر عیوضی، دبیر کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی استان تهران، در پیامی با ابراز همدردی، درگذشت همسر علی‌اصغر بیات را تسلیت گفت.

به گزارش عصر خبر، متن پیام به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی

جناب آقای علی‌اصغر بیات
دبیر ارجمند کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی و عضو هیأت امنای تامین اجتماعی

خبر درگذشت همسر گرانقدرتان، موجب اندوه عمیق و تأثر فراوان شد. بی‌گمان، فقدان همدمی مهربان و همراهی صبور، غمی سنگین است که تحمل آن جز با اتکال به الطاف الهی میسر نیست.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه، این ضایعه را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه آرامش ابدی و برای شما و سایر بازماندگان صبر، سلامتی و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

یاد و خاطره آن مرحومه همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند.

علی‌اکبر عیوضی
دبیر کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی استان تهران

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک