اعلام برنامه های منطقه 2 شهرداری هفته سلامت

برنامه های منطقه 2 در هفته سلامت اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 “ذبیح اله زارع ” معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 با ویژه برنامه هایی با موضوع سلامت به صورت متمرکز و غیر متمرکز در سطح محلات 31 گانه همراه شهروندان خواهد بود.

زارع همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع سلامت افزود: “سلامت شهروندی “سنگ زیر بنای توسعه پایدار شهری است و مدیریت شهری بر این باور است که شهروند سالم سازنده خانواده سالم ،محله سالم و در نهایت شهر سالم است و بدون تردید رویکرد ویژه شهرداری تهران در سالهای اخیر در حوزه سلامت و توجه به موضوع سلامت شهروندی با برپایی خانه های سلامت در محلات 374 گانه شهر تهران نشان از این توجه خاص و ضروری دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 همچنین تصریح نمود : ویژه برنامه ” دهکده سلامت ” با موضوع جشنواره سلامت دانش آموزی  به مدت 7 روز در محل برج میلاد همرا ه با برنامه های خاص و غرفه های سلامت محور میزبا ن شهروندان و دانش آموزان خواهد بود .

ذبیح اله زارع همچنین بااشاره به 160 عنوان برنامه پیش بینی شده محلات نیز افزود : برگزاری کارگاههای سلامت  با محوریت شعار هفته سلامت ( یک عمر سلامت با خود مراقبتی ) ویزیت پزشکی رایگان ،برگزاری تور سلامت و اردوهای گردشگری ،برگزاری همایشهای متعدد ،ارائه مشاوره های پزشکی ،برگزاری مسابقات ورزشی و  ده ها برنامه دیگر  از جمله اقدامات اجرایی منطقه 2 در هفته سلامت میباشد .

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 در پایان از شهروندان و مربیان مدارس جهت شرکت در جشنواره بزرگ سلامت دانش آموزی برج میلاد دعوت نمود .

علاقمندان میتوانند از روز اول تا هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح الی 19 عصر به دهکده سلامت واقع  در برج میلاد تهران مراجعه نمایند و از برنامه های متنوع و خدمات متعدد سلامت و پزشکی بهره مند گردند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک