جوابیه اداره برق درمورد قطعی ها: برنامه ریزی شده نیست / با افزایش دما و مصرف، آسیب به تجهیزات در شبکه برق افزایش می‌یابد

اداره برق با ارسال جوابیه ای به «انتخاب» به مطلب «قطعی گسترده برق در تهران در روزهای اخیر/ مردم به خودروهایشان پناه بردند!» پاسخ داد.

 

 اداره برق با ارسال جوابیه ای به «انتخاب» به مطلب «قطعی گسترده برق در تهران در روزهای اخیر/ مردم به خودروهایشان پناه بردند!» پاسخ داد.
متن این جوابیه به شرح زیر است:
پیرو انتشار گزارشی با عنوان قطعی گسترده برق در تهران در روزهای اخیر در خبرگزاری انتخاب در تاریخ هفدهم مردادماه ۱۴۰۳ پاسخ این شرکت به شرح ذیل ارسال می‌شود. خواهشمند است حسب ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات کشور دستور فرمایید پاسخ ارسالی را در همان بخش به منظور آگاهی خوانندگان و عموم مردم منتشر فرمایند.
علیرغم افزایش و استمرار کم سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق در کشور با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم صنعت برق و شرکت توزیع برق تهران بزرگ  و همراهی و همکاری مشترکان هیچ گونه قطعی برنامه ریزی برق در شهر تهران اعمال نشده اما بدیهی است با افزایش دمای هوا و مصرف برق میزان وقوع حوادث و آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برقرسانی  نیز افزایش می‌یابد که با تلاش کارکنان  صنعت برق تهران هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه  با استفاده از سامانه‌های هوشمند و رصد برخط شناسایی و با استفاده از پست‌های اتوماسیون و اعزام اکیپ‌های عملیاتی چندمنظوره در کمترین  زمان ممکن مرتفع می‌گردد.
 شایان ذکر است   همکاران ما در تلاشند تا هیچ گونه اختلالی در تامین برق هموطنان ایجاد نشود اما از گذر از شرایط فعلی در کنار تلاش های ۲۴ ساعته خادمان صنعت برق کشور نیازمند همراهی و همکاری مشترکان، کاهش مصارف برق غیرضروری و خودداری جدی از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک