مصطفوی، موافق وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی: نوری‌قزلجه تاکید بر فسادستیزی دارد

نماینده مردم رزن در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه نوری قزلجه دارای تجارب، تخصص و روستازاده و کشاورزاده است، گفت: نوری قزلجه مرتبط‌ترین وزیر پیشنهادی کابینه است.

سید ابوالحسن مصطفوی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در موافقت با وزیر پیشنهادی با بیان اینکه «رئیس جمهور قول کابینه وفاق ملی را داده بودند و برخلاف انتظارات ما ایشان چنین کابینه‌ای را به مجلس معرفی کردند»، اظهار کرد: آقای دکتر نوری قزلجه مرتبط‌ترین وزیر پیشنهادی در این کابینه است؛ او در همه دوران خدمتی مسئولیت‌هایی در سطوح کارشناسی با همترازی وزیر داشته است به سلامت و پاکدستی و اقتدار و مشی مدیریت جهادی شهرت دارد.

وی افزود: آقای نوری قزلجه دارای تجارب، تخصص و روستازاده و کشاورزاده است؛ تحصیلات او در دوران مدرسه و دانشگاه در زمینه کشاورزی است و مسئولیت‌های استانی و کشوری در جهاد سازندگی و وزارت جهاد سازندگی و در مقطعی نیز با رای دانش آموختگان کشاورزی به عنوان عضو شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فعالیت داشته و در مجلس نیز در هر سه دوره به صورت داوطلبانه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بوده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: برنامه ایشان در راستای تامین امنیت غذایی در ابعاد خود اتکایی محصولات اساسی، ارتقا و بهره‌وری عوامل تولید، توجه به آموزش و ترویج کشاورزی، بهینه سازی مصرف آب کشاورزی و توجه جدی به توسعه اقتصادی جوامع روستایی است. همچنین اصلاح سوخت ماشین آلات کشاورزی، اصلاح نظام بازرگانی محصولات کشاورزی، توجه به توسعه پایدار، توجه به استفاده از ظرفیت تشکل‌های بخش کشاورزی، توجه به کاهش ریسک فعالیت کشاورزی و بیمه تامین اجتماعی تولید کنندگان بخش کشاورزی و تاکید بر فساد ستیزی برنامه‌های او را برجسته و قابل اتکا کرده است

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک