كركره تحول و شفافيت در سازمان تامين اجتماعي پايين كشيده شده است؟!

آيا در حال حاضر بايد گفت كه كركره " تحول و شفافيت" در سازمان تامين اجتماعي پايين كشيده شده است؟چرا سايت تامين نما از دسترس خارج شده است؟ چرا اطلاع رساني درباره از دسترس خارج شدن و زمان حل مشكل احتمالي بيان نشده است؟

تار نماي تامين نما كه با تيليغات فراوان و با حضور مير هاشم موسوي مدير عامل سازمان تامين اجتماعي در تير ماه سال 1402 افتتاح شده بود از دسترس خارج شده است

به گزارش عصر خبر ، تير ماه سال 402 و در هفته تامين اجتماعي تارنماي تامين نما توسط مدير عامل اين سازمان افتتاح و ادعا شد كه هدف ارتقای شفافیت و دسترسی همگانی به اطلاعات و آمارهای سازمان تامین‌اجتماعی، ارائه شفاف اطلاعات در زمینه جامعه تحت‌پوشش این سازمان و نیز تعداد و هزینه‌های خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان مي باشد كه به نشانی tamin-nama.ir در دسترس عموم قرار گرفت.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان رونمایی از این سامانه در هفته تأمین‌اجتماعی، با تأکید بر اهمیت شفافیت در حرکت‌های تحولی این سازمان، گفته بود: از ابتدای دوره مدیریتی جدید سه مفهوم “تحول”، “عدالت” و “اعتماد” را مطرح کردیم. برای تحقق تحول نيازمند به ایجاد شفافیت هستيم.

آيا در حال حاضر بايد گفت كه كركره ” تحول و شفافيت” در سازمان تامين اجتماعي پايين كشيبده شده است؟ چرا سايت تامين نما از دسترس خرجج شده است؟ چرا اطلاع رساني درباره از دسترس خارج شدن و زمان حل مشكل احتمالي بيان نشده است؟

جالب تر اين كه موسوی تصريح كرده بود كه: سازمان تامین‌اجتماعی، سازمان اعداد و ارقام بزرگ است و بسیاری از اعداد و ارقام عملکردی این سازمان ازجمله تعداد مخاطبان، حجم خدمات و ارقام گردش مالی، در هیچ سازمان دیگری سابقه و نظیر ندارد. اعداد و ارقامی که در سامانه تأمین‌نما در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است، ارزش برآوردی خدمات ارائه شده توسط سازمان تأمین‌اجتماعی را نشان می‌دهد.

بايد پرسيد آيا از ارائه اين اعداد و ارقام بزرگ پشيمان شده اند؟

 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک