نماینده ولی فقیه در مازندران: نگذارید یک تعداد اندک ناجوانمرد زحمات انقلاب را هدر دهند

لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان به اسم آزادی کاریکاتور پیامبر را می‌کشند، قرآن، روسری و چادر را در فضای مجازی آتش می‌زنند، این‌ها چه کینه‌ای از اسلام و امام حسین (ع) دارند؟ اما خدای بزرگ وعده داده که دینمان را شوکت ببخشد. وی تاکید کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، نگذاریم یک تعداد اندک ناجوانمرد زحمات چهل‌ساله شما مردم را هدر دهند، قدر دین اسلام را بدانیم.

 

ایسنا: نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه راه شهدا باید ادامه یابد، گفت: نگذارید یک تعداد اندک ناجوانمرد زحمات چهل‌ساله مردم و انقلاب را هدر دهند، قدر دین اسلام را بدانید.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر دوشنبه ۱۲ شهریور در چهل و یکمین یادواره شهدای روستای تاکام، ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت یاد ۱۱ شهید این روستا، با بیان اینکه سابقه برگزاری این مراسم یادواره به چهل سال قبل برمی‌گردد، اظهار کرد: سعی و تلاش دشمنان بیرونی و درونی بر این بود که پیغمبر را یا در زمان خودش منزوی و حضور اسلام و دینش را خاموش کنند یا بعد از او آثار وجودش را از بین ببرند.
وی با تاکید براینکه دینداری به دین باید بدون خرافات باشد، افزود: الان در مجالس امام حسین (ع) کارهایی همچون قمه‌زدن‌ها می‌کنند که نادرست بوده و در شان امام حسین (ع) نیست، ما حق نداریم به این سرمایه الهی که متعلق به پیغمبر و آل اوست دست بزنیم و پیرایه بزنیم، خرافات بدترین آفت هر دین است و باید دین ناب داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان ما می‌خواهند انقلاب و اسلام را بشکنند و پیامبر را ترور شخصیتی کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان به اسم آزادی کاریکاتور پیامبر را می‌کشند، قرآن، روسری و چادر را در فضای مجازی آتش می‌زنند، اینها چه کینه‌ای از اسلام و امام حسین (ع) دارند؟ اما خدای بزرگ وعده داده که دینمان را شوکت ببخشد.
آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، نگذاریم یک تعداد اندک ناجوانمرد زحمات چهل‌ساله شما مردم را هدر دهند، قدر دین اسلام را بدانیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه سعی کنید نسلتان اهل نماز، حلال‌خوری، دست‌پاکی، چشم‌پاکی و غیره باشند، اذعان داشت: پیامبر اکرم (ص) هم نگران آینده امت و هم اهل بیت (ع) خودش بود و تجربه نشان داد که ناراحتی او هم درست بوده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک