تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات و تحلیل نتایج کنکور

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی عصر روز گذشته اظهار کرد: به استان هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریعتر استان برای بازگشایی مدارس آماده شود.

وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت: آمارهای ملی جهت گیری ها را به ما می‌دهد اما ما باید نقطه ای و منطقه ای ورود پیدا کنیم.

کاظمی با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریور ماه، تاکید کرد: برای این موضوع چاره اندیشی و وضعیت‌ تصحیح اوراق امتحانی در استان ها سریعا بررسی و پیگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی تحلیل های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳، ادامه داد: نتایج کنکور در چند بخش رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود.

کاظمی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بطور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری میکنم، تصریح کرد:جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیروهای کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیروهای موجود و نیروهای حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

وی برتعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید کرد و گفت: مدیران کل استان ها مدنظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیروهای خرید خدمات آموزشی فقط از نیروهایی که سال های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود.

بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش، در این جلسه، اعضای ستاد گزارش هایی از وضعیت تامین نیروی انسانی در استان ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و  وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان ارائه دادند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک