قدردانی کانون عالی كارگران بازنشسته تامين اجتماعي از بانک رفاه کارگران

همایش سالانه کانون کارگران بازنشسته تامين اجتماعي استان تهران در محل مجتمع آموزشی رفاهی رفاه‌گستر سازمان تامین اجتماعی در بندر انزلی برگزار شد.در اين همايش با اهدای لوح تقدیر به دكتر اسماعيل لله گاني مدیرعامل بانک رفاه کارگران از تلاش‌ها و اقدامات توسعه‌ای سال‌های اخیر این بانک به منظور پیشبرد برنامه‌های حمایتی از بازنشستگان تقدیر شد.

به گزارش عصر خبر،علي بیات دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و رئیس کانون کارگران بازنشسته تامين اجتماعي استان تهران نیز در سخنانی در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کانون‌ها گفت: بانک رفاه کارگران همواره یاریگر ما در مسیر ارائه خدمات به اعضاء بوده است و این حمایت‌ها در سال‌های اخیر به نحو ارزشمندی توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه این بانک در حال حاضر یکی از بانک‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلف است افزود: با افزایش سرمایه‌ این بانک به 620 هزار میلیارد ریال ضمن قرار گرفتن در زمره بانک‌های اول کشور در این شاخص، بستر توسعه حمایت‌های بانک از بازنشستگان نیز فراهم شده است.

بیات تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر در حوزه سوددهی بسیار عملکرد ارزشمندی داشته است و در زمره بهترین‌های شبکه بانکی قرار دارد. همچنین در این حوزه رتبه نخست را در میان صندوق‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور نیز در سخنانی در این همایش با تشکر از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از بازنشستگان تصریح کرد: بدون شک بدون پشتیبانی‌های این بانک پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و حمایتی کانون امکان‌پذیر نبود و بازنشستگان همواره قدردان حمایت‌های این بانک هستند.

شایان ذکر است، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان این همایش با همراهی مدیران عالی کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از هتل این کانون در بندر انزلی بازدید کرد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک