رئیس قوه قضائیه: مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست، اما متأسفانه گاهی برخی از افراد بیتوجهی میکنند و سخنانی بر زبان میرانند که دشمن را در توهم وجود اختلاف و انشقاق در داخل کشور فرو میبرد
رئیس قوه قضائیه هشدار داد، برخی افراد با بی توجهی سخنانی بر زبان می رانند که دشمن را خیالاتی می کند.

ایسنا: رئیس قوه قضائیه هشدار داد، برخی افراد با بی توجهی سخنانی بر زبان می رانند که دشمن را خیالاتی می کند.
حجت الاسلام محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه به مناسبت آغاز هفته این قوه تاکید کرد که «مذاکره به هیچوجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست؛ اما متأسفانه گاهی برخی افراد، بیتوجهی میکنند و سخنانی بر زبان میرانند که دشمن را خیالاتی میکند و دشمن در توهم وجود اختلاف و انشقاق در داخل کشور فرومیرود.»
رئیس قوه قضائیه در بخشی دیگر از سخنان خود هشدار داد که «دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شدهاند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. باید بسیار مراقب باشیم که خدایناکرده در مسیر دلخواه دشمن حرکت نکنیم.گاهی برخی افراد از روی غفلت حرفهایی میزنند که بدونتردید این حرفها دشمن را خوشحال میکند و مورد سوءاستفاده او قرار میگیرد.

