ادارات استان مرکزی فردا با تاخیر آغاز بکار می‌کنند

مرکزی (ایسنا) - ادارات استان مرکزی در روز شنبه بدلیل مسابقه فوتبال تیم ملی با تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری مرکزی، علی میرزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری مرکزی، پنجم تیر در اینباره اظهار کرد: با توجه به مسابقه حساس تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که صبح شنبه ۶ تیر از ساعت ۶:۳۰ برابر تیم ملی فوتبال مصر برگزار می‌شود، با دستور استاندار مرکزی، ادارات استان فردا شنبه از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک