علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌الملل:

هرکس جایگزین بایدن شود توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارد

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: کناره‌گیری بایدن باعث خواهد شد که امکان پیروزی ترامپ بیشتر شود، چرا که هرکس دیگری جای بایدن بیاید ازجمله خانم کامالا هریس معاون بایدن، گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، خانم هیلاری کلینتون و مابقی، اصلا توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند.

علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین الملل گفت: فشار بر “بایدن” از درون کنوانسیون حزب دموکرات خیلی بالا بود و حتی اغلب مقامات دموکرات وشخص اوباما به این نتیجه رسیده اند که بایدن قادر به ادامه ریاست جمهوری نیست.

به گزارش چندثانیه، بخش‌هایی از گفت وگوی بیگدلی را در ادامه می‌خوانید:

کناره گیری بایدن باعث خواهد شد که امکان پیروزی ترامپ بیشتر شود، چرا که هرکس دیگری جای بایدن بیاید ازجمله خانم کامالا هریس معاون بایدن، گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، خانم هیلاری کلینتون و مابقی، اصلا توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند و بعید است با این زمان کم، دموکرات‌ها بتوانند شخصیتی را معرفی کنند که در برابر ترامپ بتواند مقاومت کند.

ترور نافرجام ترامپ میزان محبوبیت او را افزایش داد و ترامپ را درهاله‌ای از مظلومیت قرار داد و این موضوع خیلی به نفع جمهوری خواهان شد.

در قانون اساسی آمریکا رئیس جمهور شدن زنان ممنوعیت ندارد، ولی در فضای این کشور و مخصوصا فضایی که در اختیار جمهوری خواهان و گروه‌های مذهبی “ضدزن” حامی آن‌ها وجود دارد، زنان تقریبا امکان پیروزی درانتخابات را ندارند، نمونه برجسته آن هم هیلاری کلینتون است که نتوانست به ریاست جمهوری برسد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک