رعد الغدیر و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران در همکاری جدید برای توانمندسازی کارگران دارای معلولیت

دکتر سمیه گلپور رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ایران – با تأکید بر اهمیت این همکاری، گفت:"کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران همواره در تلاش بوده است تا از حقوق تمامی کارگران، از جمله افراد دارای معلولیت، دفاع کند. این تفاهم‌نامه گامی مهم در جهت تحقق این هدف است و ما امیدواریم که با همکاری رعد الغدیر بتوانیم دستاوردهای بزرگی را در این زمینه کسب کنیم."

عصر خبر: در یک رویداد مهم، موسسه نیکوکاری رعد الغدیر و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه که در چهاردهم مهرماه سال جاری در محل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر به امضای طرفین رسید، گامی بزرگ در راستای حمایت از حقوق کارگران دارای معلولیت و ایجاد فرصت‌های برابر شغلی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دو طرف متعهد شده‌اند تا با همکاری یکدیگر، برنامه‌های جامع و هدفمندی را برای توانمندسازی بیشتر کارگران دارای معلولیت اجرا کنند. از جمله مهم‌ترین اهداف این همکاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رعد الغدیر و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران در همکاری جدید برای توانمندسازی کارگران دارای معلولیت رعد الغدیر و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران در همکاری جدید برای توانمندسازی کارگران دارای معلولیت

ارائه مشاوره‌های حقوقی و آموزش‌های تخصصی و مهارتی: برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز بازار کار در حوزه‌های مختلف، به منظور افزایش قابلیت‌های اشتغال‌پذیری افراد دارای معلولیت و ارائه خدمات مشاوره در زمینه بیمه، کار و بازنشستگی به کارگران دارای معلولیت.
ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار: همکاری با کارفرمایان و ایجاد بستر مناسب برای جذب و استخدام افراد دارای معلولیت در مشاغل مختلف.

دکتر سمیه گلپور رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ایران – با تأکید بر اهمیت این همکاری، گفت:”کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران همواره در تلاش بوده است تا از حقوق تمامی کارگران، از جمله افراد دارای معلولیت، دفاع کند. این تفاهم‌نامه گامی مهم در جهت تحقق این هدف است و ما امیدواریم که با همکاری رعد الغدیر بتوانیم دستاوردهای بزرگی را در این زمینه کسب کنیم.”

علی سلطان زاده – رئیس هیات مدیره رعد الغدیر – با ابراز خرسندی از این همکاری، اظهار داشت:”این تفاهم‌نامه نشان‌دهنده تعهد مشترک ما برای ایجاد جامعه‌ای فراگیر است. ما امیدواریم با اجرای برنامه‌های مشترک با کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران، بتوانیم به معرفی توانایی‌های افراد دارای معلولیت کمک کنیم تا با جلب اعتماد کارفرمایان و اختصاص فرصت‌های شغلی به آنها به استقلال مالی و اجتماعی برسند و نقش فعالی در جامعه ایفا کنند.”
این نشست با بازدید از واحدهای کارگاهی رعد الغدیر و عکس یادگاری به پایان رسید.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک