واکنش رئیس صداوسیما به سقوط میزان مخاطب تلویزیون: برخی از اینکه بالای ۷۰ درصد مخاطب داریم ناراحتند

رئیس صداوسیما تصریح کرد: عجیب است که برخی از چهره‌ها و رسانه‌ها از اینکه رسانه ملی بالای ۷۰% مخاطب داشته باشد ناراحتند. چرا باید ناراحت باشند؟ رسانه ملی جمهوری اسلامی در جنگ نابرابر رسانه‌ای با جبهه استکبار قرار دارد؛ پس باید از آن حمایت بشود، اما مورد تخریب قرار می‌گیریم.

 

رئیس سازمان صدا و سیما در واکنش به سقوط میزان مخاطب این رسانه گفت: برخی چهره‌ها و برخی رسانه‌ها از اینکه رسانه ملی بالای ۷۰ درصد مخاطب دارد ناراحت‌اند.

به گزارش انتخاب، جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: این سوال برای ما هم وجود دارد که رسانه ملی به عنوان تریبون اصلی و جایگاه و رسانه ملی و مردمی کشور آیا باید در معرض تخریب و مخدوش کردن مخاطب قرار بگیرد یا از آن حمایت شود؟

وی افزود: نظرسنجی‌های معتبر می‌گویند به طور طبیعی مخاطبان صدا و سیما نسبت به باقی سکو‌ها و مراجع رسانه‌ای در رتبه بسیار بالایی قرار دارند. البته این مورد جدید و عجیبی نیست.

رئیس صداوسیما تصریح کرد: عجیب این است که برخی از چهره‌ها و رسانه‌ها از اینکه رسانه ملی بالای ۷۰% مخاطب داشته باشد ناراحتند. چرا باید ناراحت باشند؟ رسانه ملی جمهوری اسلامی در جنگ نابرابر رسانه‌ای با جبهه استکبار قرار دارد؛ پس باید از آن حمایت بشود، اما مورد تخریب قرار می‌گیریم.

 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک