حضور مسئول اداره ورزش و جوانان شهر ری در حرم امام

وی در ادامه اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(س) اهمیت خاصی به جامعه ی ورزش می‌دادند، وظیفه‌ی تمام مسئولان است که نگاه ویژه‌ای به جامعه ورزش داشته باشند.

عصر خبر: مجتبی جانعلی، مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل در گفت و گو با شبکه ی مجازی آستان : با بیان اینکه حضور در مرقد مقدس و منور امام راحل برای او و همکارانش سبب افتخار است، اظهار کرد: ورزشکاران جهت تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام در حرم مطهر ایشان حضور پیدا کرده‌اند و این افتخاری برای هر ورزشکار و ورزش دوست است.
جانعلی تاکید کرد: این توفیقی است که همه ساله به عنوان یک ورزشکار در خدمت جامعه ورزش بتوانیم در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های مقدس این بزرگوار تجدید میثاق داشته باشیم، چراکه همه ما مدیون ایشان هستیم و هر آنچه که امروز بدست آورده‌ایم بخاطر وجود امام بزرگوار و انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(س) اهمیت خاصی به جامعه ی ورزش می‌دادند، وظیفه‌ی تمام مسئولان است که نگاه ویژه‌ای به جامعه ورزش داشته باشند.
مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز با تمام توان سعی در جلب رضایت مندی جامعه ورزش دارد، چنانچه افتخار هر مسئولی این است که بتواند در حرم حضرت عبد العظیم حسنی(س) و حضرت امام خمینی(س) خدمت کند و خدا را شاکرم که این توفیق نصیب بنده شده تا بتوانم با سربلندی این مسئولیت را به سرانجام برسانم.
جانعلی ضمن ابراز تمایل جهت همکاری با تربیت بدنی حرم مطهر امام خمینی(س) یادآور شد: ما حرم مطهر امام را جدا از شهرستان ری نمی‌دانیم و هر تلاشی که از عهده ورزش و جوانان شهرستان ری برای توسعه و رشد ورزش این مکان مقدس بر بیاید دریغ نمی‌کند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک