قرائت نامه قهرمان جودوی جهان در مجلس

جواد جهانگیرزاده در صحن علنی امروز مجلس نامه‌ آرش میراسماعیلی قهرمان جودو را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سرپرست نائب رییسی فدراسیون جودو در واکنش به نطق عثمانی نماینده بوکان در جریان استیضاح وزیر ورزش نامه ای به مجلس ارسال کرده بود که این نامه امروز توسط عضوهیات رییسه مجلس قرائت شد.

جهانگیرزاده پیش از قرائت این نامه در توضیحاتی عنوان کرد که در نطق عثمانی نماینده بوکان در جریان استیضاح وزیر ورزش و جوانان نسبت به آرش میراسماعیلی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو مطالبی بیان شده بود که بر این اساس ایشان نامه‌ای را به مجلس فرستادند و ما باید بر اساس آیین‌نامه این نامه را قرائت کنیم.

در نامه میراسماعیلی آمده است: اینجانب سال‌ها برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی و بین‌المللی با کسب چندین مدال از جان مایه گذاشتم و بزرگ‌ترین مدالم عدم رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس در المپیک آتن بوده است لذا خود را سرباز ولایت و تابع قانون می‌دانم و طرح اتهام رشوه برای اینجانب کذب محض و بی‌پایه و اساس بوده و تنها در مقابل اعتراض من به پخش سرود منسوخ شده رژیم سرنگون شده پهلوی بود که منجر به پخش مجدد سرود نظام جمهوری اسلامی ایران شد؛ بنابراین این اتهامات و ایجاد محدودیت‌های مختلف تنها برای فدراسیون‌های ملی است.

پس از قرائت این نامه ،‌ نماینده مردم بوکان در مجلس نیز در توضیحاتی گفت: در جریان استیضاح عباسی، بنده نامه‌ای را از سوی فدراسیون جودوی آسیا قرائت کردم و در آن نیز هیچ دخل و تصرفی نداشته‌ام.

وی افزود: بنابراین از وزیر ورزش و جوانان تنها درخواست داشتیم که موضوع را پیگیری کنند چرا که معتقدیم این اتفاقات در شان ورزشکاران ارزشی ما نبوده و نیست و اثبات خواهد شد که هیچ کدام از فدراسیون‌ها از چنین روشی استفاده نمی‌کنند.

عثمانی خاطرنشان کرد: در واقع بازی نکردن آرش میراسماعیلی در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی، وی را نه تنها به عنوان قهرمان بلکه پهلوان ملی تبدیل کرده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک