توجیه عجیب مسئول چمن ورزشگاه فولادشهر: چمن از نظر فنی ایراد ندارد اما تصاویر تلویزیونی ممکن است این شبهه را ایجاد کند که وضعیت خوبی ندارد

به دنبال انتقادات رسانه‌ها از وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر، هماهنگی‌هایی انجام شد تا آقای صالحی مسوول چمن این استادیوم درباره اقدامات انجام شده در‌ چمن وصله پینه شده توضیحاتی به رسانه‌ها ارائه بدهد. در کمال تعجب این فرد از کیفیت فنی چمن ابراز رضایت کرد و گفت تمام اقدامات برای میزبانی بدون مشکل چمن از مسابقه انجام شده و حتی برای روز مسابقه اندازه آن کوتاه‌تر خواهد شد و تکه‌های تعویض شده، تاثیر منفی در وضعیت زمین ایجاد نکرده است.

فرهیختگان: به دنبال انتقادات رسانه‌ها از وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر، هماهنگی‌هایی انجام شد تا آقای صالحی مسوول چمن این استادیوم درباره اقدامات انجام شده در‌ چمن وصله پینه شده توضیحاتی به رسانه‌ها ارائه بدهد.

در کمال تعجب این فرد از کیفیت فنی چمن ابراز رضایت کرد و گفت تمام اقدامات برای میزبانی بدون مشکل چمن از مسابقه انجام شده و حتی برای روز مسابقه اندازه آن کوتاه‌تر خواهد شد و تکه‌های تعویض شده، تاثیر منفی در وضعیت زمین ایجاد نکرده است. همچنین درباره ناهمواری مشهود چمن از نگاه خبرنگاران، گفته شد که ناهمواری فقط از دوربین مشخص می‌شود و از نزدیک اصلا چیزی به اسم ناهمواری نداریم.

وقتی توجیه‌های عجیب این مسوول را شنیدیم خبرنگار  ما با توجه به بازتاب بین‌المللی تصاویر این مسابقه و مطرح بودن آبروی ایران، از او پرسید:
«آیا کیفیت تصاویر تلویزیونی و چیزی که مردم می‌بینند برای شما اهمیتی ندارد و نظری درباره اش ندارید؟

پاسخ را خودتان بخوانید:
«این چمن با توجه به کیفیتی که دارد، از نظر فنی ایراد ندارد اما در تصاویر تلویزیونی ممکن است شبهه این را ایجاد کند که وضعیت خوبی ندارد»

گفتنی است طبق ادعای مسوول جمن چیزی حدود ۴۰۰ متر مربع از زمین وصله پینه شده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک